Subject: RE: IP6438 Elektrivõrgu projekt, Kaunispe küla, Saaremaa.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Gunnar Mägi' <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Dec 2023 11:03:53 +0200

Tere

Palun kooskõlastust.

Gunnar Mägi on eelnevalt tegelenud.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 4. detsember 2023 14:38
To: [email-masked]
Subject: RE: IP6438 Elektrivõrgu projekt, Kaunispe küla, Saaremaa.
Importance: High

Tere

Jah, võtame seda kui kitsad olud,  erandkorras võib diagonaalis

Kas üks ristumine ja ülejäänud teemaalt väljaspool kulgeb?

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 1, 2023 1:23 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: IP6438 Elektrivõrgu projekt, Kaunispe küla, Saaremaa.

Tere

Kas tohib esmast nõu küsida ühe ristumise kohta maanteega? Tee nr 21176, km 
9,23.

Joonise väljavõte allpool. Ristumise asemel siis üsna diagonaalne lõikumine, 
aga situatsioon looduses tingib selle (ja maaomaniku nõudmised samuti).

Google Mapsi pilt (2021) on adekvaatne ka täna 
https://maps.app.goo.gl/WkvqDo8iCeKYR9i3A

Ehk kas võib selliselt projekteerida ja saate selle kooskõlastada kui 
taotluse esitan?

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352